Jäsenyys

Liittyminen on helppoa

Voit liittyä täyttämällä alla olevan lomakkeen

Tai voit lähettää nimesi, kotiosoitteesi ja jos toivot jäsenpostisi johonkin toiseen osoitteeseen, niin myös se, sähköpostilla (tai paperipostilla) sihteerille Liiton toimistoon. Saat paluupostina lisätietoa ja ohjeet jäsenmaksun maksamiseen.

toimisto@historianyst.fi    (Historian Ystäväin Liitto, Tieteiden talo, Kirkkokatu 6, 00170 Helsinki)

​Jäsenmaksulla saat

1. Historiallisen Aikakauskirjan vuosikerran

2. Osallistua Liiton järjestämiin kokouksiin ja saat myös äänioikeuden vaalikokouksissa

3. Osallistua Liiton järjestämille retkille sekä matkoille jäsenhintaan

4. Noin 20-25% alennuksen monista kirjoista, jotka ovat myynnissä  Tiedekirjassa (Snellmaninkatu 13, 00170 H:ki), www.tiedekirja.fi  Muista kertoa jo ennen laskutusta olevasi Liiton jäsen!

Jäsenmaksu

• 45 euroa / vuosi
  • opiskelijat 30 euroa
  • Perhejäsenyys on 65 euroa /vuosi

Saman perheen jäsenet voivat valita tämän vaihtoehdon, jos heille riittää vain yksi yhteinen jäsenposti ja HAik, mutta molemmat ovat kuitenkin liiton täysiä jäseniä (eli toinen jäsen samasta perheestä maksaa vain alle puolet jäsenmaksusta: 45+20=65 € yhteensä ).

Ulkomaille toimitettuna HAik nostaa jäsenmaksun 55 euroa / vuosi.

Tervetuloa jäseneksi Historian Ystäväinliittoon!

Jäsenmaksulla saat

1. Historiallisen Aikakauskirjan vuosikerran